lazo negro

On Saturday 22th of July 2017...

Aquest dissabte 22 de juliol de 2017, Rebecca Horn va celebrar el cinquè aniversari de la seva Fundació Moontower a Odenwald, en presència dels seus amics, entre els quals hi havia: Sir Nicholas Serota, Pr. Dr. Peter Raue, Eric Franck, Gianfranco D'Amato, Laura Trisorio, Bruce Ferguson, Ben Jakober i Yannick Vu. Una experiència única comparable a un pelegrinatge on tots els devots que havien acudit de diferents països llunyans trobaven la confirmació de la seva fe en tota la seva esplendorosa evidència, segons el discurs de Sir Nicholas Serota. L'exposició, magistralment presentada per l'artista, comprèn una selecció de les seves obres des del començament de la seva carrera fins a la data i és el seu llegat a la posteritat.

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.