Celebram el Dia Internacional dels Museus

El pròxim 20 de maig el msbb celebrarà el DIM 2017 amb una jornada de Portes Obertes en la que farem dos tallers familiars i un concurs de Selfies! Aquí teniu el que podreu visitar i fer aquest dia:

JORNADA DE PORTES OBERTES: es podran visitar, entre les 10 i les 15 h, de manera gratuïta i sense reserva prèvia la col·lecció NINS, el PARC D'ESCULTURES, la sala SoKraTES i el JARDÍ DE ROSES.

ACTIVITAT FAMILIAR A CÀRREC D’ARQUITECTIVES (De 5 a 12 anys): es faran dos tallers familiars, un a les 10.00 hores i un altre a les 12.00 hores amb el col·lectiu Arquitectives que mostraran als més petits la importància de l’arquitectura i la seva creativitat. La inscripció és prèvia i la podeu realitzar en el telèfon 971 549 880 o en el correu electrònic Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la..

PARTICIPA AL NOSTRE CONCURS DE SELFIES! Com participar-hi? Fes-te un selfie i penja’l al Twitter, a l’Instagram o al Facebook amb l’etiqueta #msbbselfie, amb totes les fotografies farem un àlbum, el penjarem a les xarxes i la fotografia que tingui més m’agrada al llarg de la setmana següent rebrà com a premi una Excursió guiada gratuïta per a 4 persones a un dels racons més especials del msbb: El Observatori

Vos animau a visitar-nos? Podeu consultar els nostres horaris i tarifes a : www.fundacionjakober.org

Dia Internacional dels Museus noticies IN

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.