lazo negro

El Museu Sa Bassa Blanca informa que a partir del 27 de febrer

s’implementarà un nou format de visites amb l’objectiu de fer més flexible i personalitzada l’experiència al museu.

L’horari d’obertura es mantindrà de dilluns a dissabtes de 9:30 a 18:00h amb la novetat que l’exposició NINS i l’espai SoKrates es podran visitar juntament amb el parc d’escultures i el jardí de roses sense necessitat de concertar una visita guiada.

En relació a la casa principal realitzada per l’arquitecte Hassan Fathy, conservem la modalitat de visita guiada però s’augmentarà la freqüència de les mateixes passant de dues a quatre: a les 11:00/12:00/15:00/16:00h.

Els dimarts es manté el “Dia de portes obertes” que permet visitar de manera gratuïta només la col·lecció NINS, el parc de escultures

Per a més informació no dubtin en trucar al telèfon gratuït 900.777.001

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.