Benefactors

/ La Fundació

Convertir-se en Benefactor i rebre la targeta corresponent implica fer una donació a la Fundació que es destinarà al nostre Programa Didàctic.

Es tracta de fer arribar l’art visual que falta a les escoles als infants mitjançant un programa de visites especials gratuïtes al nostre Museu.

Els escolars es preparen a classe abans de la visita amb material especialitzat que els proporcionem, també reben activitats per a fer després d’haver visitat el museu.

Les donacions són deduïbles a raó del 25% per a persones físiques tributant a Espanya i 35% per a societats domiciliats en el territori nacional.

Clicau aquí per a descarregar el formulari

Clicau aquí per a conèixer els nostres benefactors.

Situat a Alcúdia, Mallorca, MSBB és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.
Museu Sa Bassa Blanca - MSBB

logo msbbMuseu Sa Bassa Blanca