Programa didàctic I educatiu

/ Nivel 1 CA

Un dels objectius clars de la fundació es apropar l’art i la cultura als més joves, ja que entenem que l’art és un pilar fonamental per a aconseguir un desenvolupament integral de l’ésser humà.

És per això que el Museu Sa Bassa Blanca realitza activitats didàctiques gratuïtes per a tots els nivells escolars.

Aquestes activitats, han estat planificades per un grup de professionals en l’àrea pedagògica, oferint uns continguts en els que es pretén incentivar l’interès per l’art involucrant els valors que fomenten la sensibilitat artística-cultural.

El programa educatiu de Sa Bassa Blanca està dirigit a centres de formació de tots els nivells, però també a col·lectius i grups amb necessitats específiques.

Aquest programa pretén que els alumnes siguin partíceps del procés creatiu a través del diàleg, l’experimentació i la reflexió.

L'oferta d’activitats és amplia i adaptem els continguts i metodologies a cadascun dels nivells i les necessitats del grup.

Dirigit a:

-       Centres educatius de tots els nivells i edats a partir dels 3 anys i fins a educació d’adults i universitària.

-       Centres d’ensenyança no reglada, escoles d’estiu i clubs d’esplai.

-       Centres d’educació especial

-       Centres amb necessitats específiques, serveis socials,...

Tipus d'activitats:

-       Visita dinamitzada

-       Visita + taller

Com efectuar una reserva

-       Telefonant a sa Bassa Blanca al  971 546 915 (Àrea d’Educació).

Darreres noticies

Homenatge pòstum a Leila Alaoui

La fotògrafa franc-marroquina Leila Alaoui, assassinada

Només al msbb: l’iris blanc comença a florir

La primavera anuncia la seva arriba a Sa Bassa Blanca

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.
Museu Sa Bassa Blanca - MSBB

logo msbbMuseu Sa Bassa Blanca