Com arribar

/ Informació

mapa v

El Museu Sa Bassa Blanca està situat a un paratge natural, a vuit minuts de la població d’Alcúdia i a uns 50 minuts de l’aeroport de Palma de Mallorca.

No hi ha transport públic.

Una vegada arribats a Alcúdia trobarem aquests cartells de color morat que senyalen “Fundació. Museu Sa Bassa Blanca” i que ens duran fins al museu.

Aquests cartells els hi conduiran fora del poble, en direcció al “Mal Pas”.

En arribar al restaurant “La bodega del Sol” girar 90º a la dreta, fixant-se de nou en el cartell indicador.

En aquest moment una carretera asfaltada ens durà a través de camps y granges fins al Camí del Coll Baix, una pista de terra premsada que creua pel mig del bosc. L’entrada a la fundació està de nou senyalitzada, aturin el cotxe sobre la línia blanca davant la tanca i aquesta s’obrirà automàticament.

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.