Parc d'escultures

/ Nivel 1 CA

La fundació conta amb un Parc Zoològic amb grans obres de granit creades per Ben Jakober i Yannick Vu, ubicades als jardins que envolten el museu.

Està format per animals inspirats en peces arqueològiques que es troben repartits a varis museus d’arreu del món. Aquest models han estat reinterpretats en granit augmentant la seva escala. La peça més gran i coneguda es el “Ca”, inspirat en una petita peça votiva Haniwa de terracota de la cultura japonesa Kofun (S. VI al VII d.C) que es troba al Museu Nacional de Tokio.

Estan inspirats en l’Antiguitat i ens endinsen en un món nou. El mufló, el bou, el moix, el cavall, l’hipopòtam o el rinoceront, són alguns dels protagonistes d’aquest parc que ens endinsa al món dels mites, els déus i les llegendes de l’antiguitat.

En les següents imatges, de dalt a baix i d'esquerra a dreta, les escultures són:

-Ca, Hipopòtam, Elefant, Gat

-Cavall, Brau, Moltons, Gossos

-Rinoceront, La deessa negra, Little People, Megàlits

.

Tagged under
Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.