Qui som

/ La Fundació

L’objecte de la Fundación Yannick y Ben Jakober és principalment la conservació i restauració de Béns del Patrimoni Històric Espanyol (B.I.C. i Béns Catalogats). Accessòriament, promou el foment de les Belles Arts en general i de la pintura i l’escultura en particular, mitjançant l’exposició d’obres, difusió i coneixements de la matèria, intercanvi artístic i la realització d’activitats encaminades a facilitar l’accés a aquesta informació de les persones interessades. El seu principal àmbit d’actuació territorial és el de la Comunitat Autònoma de les Illes Balears.

El nostre equip:

Educació i esdeveniments: Catalina Ginard Esteva, Amalia Salas López-Cepero  Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. , Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Visites i Prensa: María Cerdà García, Dorothee Kammel, Denisa Amalia Lazar Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la. Aquesta adreça de correu-e està protegida dels robots de spam.Necessites Javascript habilitat per veure-la.

Assumptes tècnics: Edgar Da Cunha

Manteniment:  Corneliu Tanase, Viorel Tanase, Luz Dary Díaz Cruz, María Luz García

Seguretat: Juan José Noble

quienes-somos

Donacions i Llegats

Després de 20 anys ens alegrem que la nostra fundació estigui prosperant. Aquest projecte es va iniciar amb la finalitat que els elements reunits durant tota una vida no siguin disseminats i estiguin tant com sigui possible a disposició del públic en general i dels nins en particular per al seu gaudiment i l’educació.
Tan sols disposem d’un pressupost molt petit i no rebem fons públics, per la qual cosa depenem de les nostres pròpies iniciatives i amics per enfrontar les qüestions econòmiques.
Per aquest motiu apreciaríem sincerament la seva ajuda. Poden realitzar-la en forma de donació o llegat, tant per a un àrea específica com per a les activitats didàctiques, conservació, finançament de les exposicions internacionals, programa de voluntaris o totes les accions esmentades. També podem estudiar la possibilitat de crear una situació dissenyada a mida que correspongui amb els seus desitjos específics.

Sincerament, Yannick & Ben Jakober

Media

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.