Programa educatiu

/ Educació

Un dels objectius clars de la fundació es apropar l’art i la cultura als més joves, ja que entenem que l’art és un pilar fonamental per a aconseguir un desenvolupament integral de l’ésser humà.

És per això que el Museu Sa Bassa Blanca realitza activitats didàctiques gratuïtes per a tots els nivells escolars.

Aquestes activitats, han estat planificades per un grup de professionals en l’àrea pedagògica, oferint uns continguts en els que se pretén incentivar l’interès per l’art involucrant els valors que fomenten la sensibilitat artística-cultural.

El programa educatiu de Sa Bassa Blanca està dirigit a centres de formació de tots els nivells, però també a col·lectius i grups con necessitats específiques.

Aquest programa pretén que els alumnes siguin partícips del procés creatiu, mitjançant el diàleg, l’experimentació i la reflexió.

La oferta d’activitats és amplia i adaptem els continguts i metodologies a cadascun dels nivells i les necessitats del grup.

Dirigit a:

-  Centres educatius de tots els nivells i edats a partir dels 3 anys i fins a educació d’adults i universitària.

-  Centres d’ensenyança no reglada, escoles d’estiu i clubs d’esplai.

-  Centres d’educació especial

-  Centres amb necessitats específiques, serveis socials,...

Activitats:

- Visita dinamitzada

- Visita + Taller

Com efectuar una reserva

-  Telefonant a sa Bassa Blanca al  971 546 915 (Àrea d’Educació).

Al final de la pàgina hi trobaràs un enllaç de descàrrega del programa educatiu.

Situat a Alcúdia, Mallorca, MSBB és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.
Museu Sa Bassa Blanca - MSBB

logo msbbMuseu Sa Bassa Blanca