Pràctiques per a estudiants

/ Educació

La Fundació ofereix l'oportunitat d'adquirir experiència professional a través dels Convenis subscrits amb les Universitats.

El programa està dirigit a estudiants universitaris, llicenciats en Història, Història de l'Art, Belles Arts i estudis relacionats. Oferim la possibilitat de desenvolupar els coneixements adquirits a la Universitat mitjançant l'experiència pràctica en el museu, col·laborant amb l'equip de la Fundació i participant en les diferents tasques museístiques: organització d'exposicions temporals, documentació i investigació, ajuda en les tasques de gestió, comunicació i visites guiades. A més tenen accés a la biblioteca i als arxius, amb una finalitat d'investigació i coneixement. Finalment, tenen l'oportunitat de conèixer artistes, historiadors i professionals de tot el món.

Els interessats poden enviar la seva sol·licitud amb un currículum, una carta de presentació i dues referències de professors o professionals del món de l’art per correu, fax o correu electrònic.

Podeu veure les bases del Programa de Pràctiques clicant aquí

Fundación Yannick y Ben Jakober
Departament Conservació i Relacions Institucionals
Finca Sa Bassa Blanca
Es Mal Pas - Alcúdia
Mallorca 07400

Fax +34 971 89 71 63

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.