lazo negro

Grups amb necessitats especials

/ Educació

El museu vol posar especial atenció a aquells col·lectius i grups amb necessitats específiques, per a que puguin trobar entre les nostres activitats valors que complementin la feina que realitzen en les seves seus.

Per això, posem tots els nostres esforços en estudiar les particularitats de cada grup i construïm una visita-taller a mida per als usuaris. El nostre objectiu es apropar el mon de l’art, la creativitat i la imaginació a la major quantitat possible de usuaris mantenint uns alts estàndards de qualitat.

Entre aquests col·lectius treballem freqüentment amb nins i joves discapacitats de diferents nivells i capacitats. Per a ells tenim varies sales e instal·lacions adaptades.

Uns altres dels nostres usuaris són grups amb risc d’exclusió social que troben al museu activitats adaptades a la seva realitat, divertides i enriquidores.

Si vostè pertany a qualsevol tipus de col·lectiu i te alguna necessitat o proposta, no dubti en posar-se en contacte amb nosaltres.

Situat a Alcúdia, Mallorca, msbb és un museu plenament integrat a la naturalesa totalment protegida i declarada reserva biològica.